Kategorie Info Kontakt Login Košík
0

Záruka vrácení peněz

Bojíte se reklamovat velké kusy nábytku? U nás je to snadné! Pošlete emailem fotku vadného kusu a my Vám ho na vlastní náklady vyměníme za jiný, případně Vám vrátíme peníze.


Nebojte se u nás nakupovat – ochotně vyřizujeme i výměnu zboží, přičemž nemusíte platit za dopravu reklamovaného zboží!


Snažíme se, abyste si hned na poprvé vybrali to nejlepší a nejkvalitnější zboží. Přesto se i skvělý nákup někdy nepodaří. U nás nemusíte mít z nakupování obavy. Bez problémů a rádi Vám zakoupené zboží vyměníme, případně Vám za vrácené zboží vrátíme peníze*. Se zákazníky jednáme otevřeně a vždy se jim snažíme vyhovět. Rádi také zajistíme odvoz reklamovaného zboří – vše je vždy na domluvě.

 

REKLAMAČNÍ PROTOKOL VYPLNÍME ZA VÁS!


I při reklamaci či vrácení zboží je však třeba dodržovat některá pravidla. Na adresu eshop@nabytek-harmonia.cz zašlete prosím email s uvedením čísla objednávky nebo faktury, celého jména kupujícího a podrobného popisu závady s identifikací reklamovaného dílu dle montážního návodu. Pro urychlení reklamačního řízení doporučujeme doplnit také fotodokumentaci zjištěné závady. K vyřízení reklamace ve většině případů zaslaná fotodokumentace postačuje. Následně Vám emailem doručíme vyplněný reklamační protokol ke kontrole a odsouhlasení správnosti údajů. Reklamovat zakoupené zboží můžete také osobně na naší prodejně ve Zlíně.

 

V rámci reklamace obvykle vyměňujeme „díl za díl“ nejčastěji na základě obdržené fotodokumentace. V případě nutnosti doručení reklamovaného dílu k nám jen prosíme zboží řádně zabalte, aby nedošlo vlivem přepravy k jeho poškození. Odvoz reklamovaného zboží Vám rádi zajistíme sami a zdarma.

 

NEPLAŤTE DOPRAVU REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ


Zakoupené zboží můžete dle zákona vrátit bez udání důvodů do čtrnácti (14) dnů od jeho převzetí. Následně Vám nejpozději do čtrnácti (14) dnů vrátíme peníze. Pro vrácení platby bude použit stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce, ale jsme vstřícní se případně dohodnout dle Vašich potřeb i jinak. V případě úhrady za zboží v hotovosti Vám budou zaplacené peníze vráceny poštovní poukázkou nebo si částku za zboží můžete převzít na pobočce Nábytek Harmonia s.r.o., 2. května 1379, 760 01 Zlín, ale je nutné nás o tom upozornit nejméně jeden (1) pracovní den předem.

 

Další informace ohledně reklamace či vrácení peněz za vrácené zboží Vám ochotně sdělíme na telefonu +420 778 946 752. Podrobnosti o tom, jaké zboží lze reklamovat, najdete v reklamačním řádu ZDE. Podrobnosti o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží i peněz najdete ZDE.

 


Nevztahuje se na zboží vyrobené na zakázku, nebo zboží, u něhož byl prodej ukončen.


Tento web používá cookies Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Obchodní podmínky Rozumím